۳حرکت تا سمی شدن غذا
farhange.honare1
best
یک شنبه 4 فروردين 1392برچسب:, :: 11:33 ::  نويسنده : farhange

 

۳حرکت تا سمی شدن غذا


۳حرکت تا سمی شدن غذا

روزانه سه وعده غذایی می خوریم که هر کدام آن ها برای رساندن انرژی به بدن انتخاب می شوند همچنین این وعده ها سلامتی ما را تضمین می کنند ولی اگر به دست خودمان آن ها را خراب کنیم دیگر غذایی نخورده ایم

وقتی غذا سالم نباشد دیگر میان پیتزا و قرمه سبزی تفاوتی باقی نمی ماند و هر دوی آن ها می توانند شما را به نوعی مسموم و یا دستگاه گوارش شما را بهم بریزند. این مسمومیت به معنای سمی بودن غذا نیست بلکه به غذایی مسموم می گوییم که ارزش آن پایین است و یا با کارهایی که روی آن انجام داده ایم برای بدن مضر شده است.** سرخ کردن به مدت طولانی: اولین نکته ای که می تواند یک غذا را از حالت سالم خارج کند سرخ کردن به مدت طولانی است. اگر به مدت طولانی غذایی در روغن های مختلف سرخ شود ارزش غذایی آن از بین رفته و به یک وعده بی هدف تبدیل می شود. برای آنکه این موضوع گریبان گیر شما نشود به تفت دادن کم غذاها در روغن میاع بسنده کنید.** درجه حرارت بالا: درست کردن غذا در درجه حرارات بالا نکته دومی است که هنگام پخت و پز باید به آن دقت داشته باشید. استفاده از روغن های مختلف در این مرحله نیز دمای غذا را بالا برده  و هضم آن ها را سخت می کند. این نکته باعث می شود دستگاه گوارش توانایی هضم آن را نداشته باشد و فشار زیادی را تحمل کند.** نمک: هر جا سخن از ضرر باشد پای نمک در میان است. یکی از مواد افزودنی که بهتر است آن را به غذای خودمان اضافه نکنیم چرا که نه تنها سبب افزایش فشار خون می شود بلکه باعث جمع شدن آب زیر پوست و ایجاد توروم و افزایش وزن نیز خواهد شد.



درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان farhange.honare1 و آدرس farhange.honare1.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 58
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 58
بازدید ماه : 127
بازدید کل : 83105
تعداد مطالب : 217
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1



IranSkin go Up
حدیث موضوعی